EFS

Człowiek - najlepsza inwestycja

Program szkoleń EFS

Profesjonalny menedżer

  1. Przedsiębiorczość i strategie rozwoju sektora usługowego
  2. Komunikacja interpersonalna i negocjacje biznesowe
  3. Zarządzanie zasobami ludzkimi z uwzględnieniem "Modelu Zarządzania Firmą Równych Szans"
  4. Organizacja czasu i delegowanie zadań
  5. Zarządzanie konfliktem i zmianą gospodarczą
  6. Zarządzanie finansami i pozyskiwanie środków finansowych dla sektora usług

Zorganizowany pracownik

  1. Zarządzanie i organizacja czasu pracy
  2. Standaryzacja pracy w biurze i archiwizacja dokumentów
  3. LEAN OFFICE- doskonalenie procesów usługowych
  4. Skuteczna komunikacja wewnętrzna w firmie

Efektywne kreowanie i sprzedaż usług

  1. Segmentacja rynku i analiza potrzeb docelowych odbiorców usług
  2. Planowanie działań marketingowych i analiza konkurencji
  3. Dobór narzędzi promocji, polityki cen i wybór kanałów dystrybucji usług
  4. Narzędzia i techniki efektywnej sprzedaży usług
  5. Skuteczna komunikacja z klientem w kontakcie telefonicznym
  6. Zarządzanie relacjami z klientem w sektorze usług

Profesjonalny kontakt z Klientem

  1. Kreowanie własnego wizerunku w kontakcie z klientem
  2. Standardy obsługi klienta w kontakcie bezpośrednim
  3. Specyfika komunikacji pośredniej (mailowej/pisemnej/ telefonicznej)
  4. Typy klientów, radzenie sobie z trudnym klientem - trening antystresowy