Cele:
- Budowanie postawy pozwalającej na identyfikowanie się z celami i wartościami firmy
- Zapoznanie się z głównymi elementami tworzącymi wiarygodny wizerunek firmy
- Zdobycie wiedzy na temat sztuki autoprezentacji
- Poznanie sposobów przygotowywania scenariusza wystąpienia
- Przećwiczenia używania pomocy prezentacyjnych
- Zdobycie umiejętności dostosowywania argumentacji do typu odbiorcy
- Zdobycie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w trakcie prezentacji
- Budowanie przekonania, że dobre przygotowanie do prezentacji jest połową drogi do sukcesu
- Strategia budowania wiarygodnej reputacji firmy oraz umacniania pozycji na rynku
- Główne elementy i kryteria związane z wiarygodnym wizerunkiem
- Identyfikacja z celami, wartościami i strategią firmy
- Sztuka autoprezentacji
- Rola pierwszego wrażenia
- Materiały ofertowe
- Jak nawiązywać i utrzymywać dobry kontakt z grupą i z pojedynczym odbiorcą
- Strategia prezentacji, tworzenie scenariusza wystąpienia
- Wykorzystywanie pomocy prezentacyjnych
- Dobór materiału do grupy odbiorców
- Cele prezentacji
- Narzędzia prezentacyjne
- Wpływanie na emocje uczestników
- Budowanie klimatu oraz atmosfery prezentacji
- Angażowanie odbiorcy i wywoływanie potrzebnych stanów emocjonalnych
- Motywowanie uczestników prezentacji do spotkania i podjęcia decyzji (rodzaje motywacji)
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w czasie prezentacji
- Odpowiedzi na trudne pytania
- Milczące audytorium
- Osoby przeszkadzające
- Krytyka i ataki osobiste
- Prezentacja oferty i produktu
- Zamiana cechy oferowanego produktu na korzyści ważne dla klientów
- Argumentacja dostosowana do odbiorcy
- Sposoby oddziaływania na kupującego poprzez ekspozycję towarów
1994-2024 © Prospero Business Training