Cele:
- Odkrywanie własnych zasobów i potencjałów handlowca
- Budowanie przekonania "wszystko jest możliwe"
- Rozwijanie świadomości swoich emocji i ich wpływu na skuteczność w pracy
- Poznanie strategii automotywacyjnych
- Zdobycie umiejętności radzenia sobie ze stresem
- Zdobycie umiejętności dystansowania się od problemu
- Zmiana perspektywy i budowanie dobrego, empatycznego podejścia do Klienta
- Zasoby handlowca – jakim negocjatorem jestem / jakim chcę być?
- Moje indywidualne talenty – co określa moją siłę jako handlowca
- Własny styl prowadzenia klienta w kontrakcie sprzedażowym
- "Wszystko jest możliwe" – przekraczanie barier. Budowanie przekonań, które pozwalają tworzyć rezultaty, jakimi jesteśmy zainteresowani
- Motywowanie siebie i klienta w procesie sprzedaży
- Zarządzanie własnymi emocjami i budowanie zasobów
- Rozwijanie samoświadomości w obszarze emocji
- Budowanie własnych stanów i zarządzanie nimi
- Zachowanie spokoju w sytuacji stresu i napięcia
- Automotywacja – poszukiwanie własnych strategii
- Inteligencja emocjonalna handlowca- wpływanie na emocje własne i innych
- Rozumienie Klienta - empatia – umiejętność patrzenia oczami innych
- Emocjonalne dopasowanie i dostrojenie do Klienta
- Budowanie dobrego kontaktu i dobrych relacji z innymi ludźmi poprzez dostrojenie się do ich emocji
- Strategia podejścia do problemów – modele zachowań w trudnych sytuacjach
- Trzy pozycje percepcyjne: Ja, On (druga strona), Obserwator, do znajdowania najlepszych rozwiązań
- Wywoływanie w Kliencie pożądanych stanów emocjonalnych
1994-2024 © Prospero Business Training