Cele:
- Poznanie przekonań ograniczających efektywność negocjatora
- Zdobycie wiedzy na temat zasad i technik wpływu społecznego
- Przećwiczenie umiejętności radzenia sobie z odmową oraz z presją i zastrzeżeniami
- Zdobycie umiejętności adekwatnego reagowania na obiekcje Klienta
- Poznanie różnych gier manipulacyjnych
- Rozwijanie umiejętności reagowania na manipulacje
- Budowanie asertywnej postawy negocjatora
- Przekonania na temat trudnych klientów - przekonania ograniczające efektywność negocjacyjną
- Typy trudnych klientów oraz umiejętność radzenia sobie z nimi
- Zasady i techniki wpływu społecznego
- Zasada wzajemności
- Dysonans poznawczy
- Zjednywanie sympatii otoczenia
- Radzenie sobie w trudnych sytuacjach
- Gdy Klient mówi „NIE” - umiejętność radzenia sobie z odmową
- Reakcja na obiekcje zgłaszane przez Klientów
- Radzenie sobie z presją i zastrzeżeniami (czas, konkurencja, argumenty, emocje)
- Stosowanie ram negocjacyjnych – jako narzędzie wpływu
- Rozpoznawanie i przeciwdziałanie grom manipulacyjnym partnerów
- Gry cenowe – uzasadnienie i obrona ceny
- Reagowanie na argumenty związane z konkurencją
- Gry w ramach kategorii „Ludzie”, „Czynności”, „Czas, „Miejsca, „Dane”
- Asertywność handlowca
- Odpowiedzi na trudne pytania
- Odmawianie z klasą i zachowaniem dobrej relacji
- Obrona przed presją i atakami personalnymi
1994-2024 © Prospero Business Training