Home » informacja o projekcie
baner

Nawiążemy współpracę z Trenerami

Wymagania:
  • doświadczenia w prowadzeniu szkoleń współfinansowanych z EFS
  • doświadczenia w prowadzeniu szkoleń biznesowych, udokumentowanego referencjami i sukcesami
  • wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • znajomość NLP
  • warsztatowy system pracy z grupą

Wdrożenie systemu pomiaru i monitorowania satysfakcji klientów

Administracja samorządowa » Urząd Miejski w Gliwicach

Cel zadania:

Podniesienie jakości obsługi klienta w Urzędzie Miejskim w Gliwicach poprzez wdrożenie kompleksowego systemu monitorowania

Harmonogram realizacji zadania:

Zakres merytoryczny:

Wdrożenie systemu pomiaru i monitorowania satysfakcji klientów

Forma działania Liczba pracowników uczestnicząca w projekcie Liczba dni
Analiza dotychczasowego systemu monitorowania w UMG Zadanie realizowane przez firmę zewnętrzną Konsultant zewnętrzny 1
Przeszkolenie pracowników Urzędu z metodologii tworzenia ankiet i prowadzenia badania Szkolenie - warsztaty 6 pracowników 1
Opracowanie narzędzia generującego zbiorcze wyniki Zadanie realizowane przez firmę zewnętrzną Konsultant zewnętrzny 2
Prowadzenie badań jakościowych na terenie Urzędu Miejskiego Badanie prowadzone na terenie Urzędu 6 praktykantów pod nadzorem 2 pracowników 18
Prowadzenie badań jakościowych na stronie internetowej Urzędu Miejskiego Badanie prowadzone na stronie gliwice.eu --- 30
Opracowanie raportu zawierające analizy porównawcze Zadanie realizowane przez firmę zewnętrzną Konsultant zewnętrzny 2
Przeszkolenie pracowników z obsługi narzędzia generującego wyniki Szkolenie - warsztaty 6 pracowników 1