Home » informacja o projekcie
baner

Nawiążemy współpracę z Trenerami

Wymagania:
  • doświadczenia w prowadzeniu szkoleń współfinansowanych z EFS
  • doświadczenia w prowadzeniu szkoleń biznesowych, udokumentowanego referencjami i sukcesami
  • wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • znajomość NLP
  • warsztatowy system pracy z grupą

Szkolenie ogólne: Profesjonalna Obsługa Klienta

Administracja samorządowa » Urząd Miejski w Gliwicach

Cel szkolenia:

Podniesienie umiejętności psychospołecznych i interpersonalnych wśród pracowników Urzędu zajmujących się bezpośrednią obsługą Klienta co powinno przyczynić się do poprawy wizerunku Urzędu

Harmonogram szkoleń:

Zakres merytoryczny:

Profesjonalna Obsługa Klienta

Szkolenie ogólne
Forma szkolenia Liczba grup Liczba osób w grupie Liczba dni
Komunikacja z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym, profesjonalna obsługa Klienta Warsztaty 5 20 2
Asertywność w relacjach z Klientami, elementy mediacji, radzenie sobie w trudnych sytuacjach Warsztaty 5 20 2
Kontrola własnych emocji, zarządzanie stresem, trening antystresowy Warsztaty 5 20 1
Autoprezentacja i budowanie własnego wizerunku. Savoir vivre urzędnika Warsztaty 5 20 1