EFS

Człowiek - najlepsza inwestycja

Cel projektu

Wzmocnienie konkurencyjności Agromy Olsztyn Grupa Sznajder w aspekcie budowania przedsiębiorstwa opartego na wiedzy, poprzez podwyższenie kompetencji 164 zatrudnionych pracowników (30 Kobiet/134 Męzczyzn), w tym 47 osób (13 kobiet i 34 męzczyzn) powyżej 50 roku życia, w ramach szkoleń w okresie od 01.11.2011 r. do 31.12.2012 na terenie województwa warmińsko-mazurskiego.

Budowanie przedsiębiorstwa opartego na wiedzy

1. Strategia zarządzania biznesem i model zarządzania wiekiem

Szkolenia dla 12 osób z kadry zarządzającej Agromy

Cykl obejmujący 3 tematy:

  1. Strategia budowania merketingowego sukcesu firmy w oparciu o modele zarządzania kosztami działania
  2. Strategia personalna firmy - korzyści dla przedsiębiorstwa wynikające z zarządzania wiekiem, w szczególności w obszarze pracowników w wieku powyżej 50 roku życia
  3. Zastosowanie SQL i Excela w zarządzaniu, w tym opracowanie modelu zarządzania kosztami działań i rentownością

2. Efektywny pracownik

Szkolenia dla 16 osób kadry administracji, działu IT oraz księgowości Agromy

Cykl obejmujący 2 tematy:

  1. Skuteczna komunikacja wewnętrzna dla podniesienia sprawności zarządzania operacyjnego, przepływu informacji i interakcji
  2. Organizacja i zarządzania czasem pracy dla wzrostu efektywności pracy biurowej poprzez opanowanie metod i narzędzi ustalania celów w ramach uhierarchizowanych priorytetów, tworzenie planów i harmonogramów, tak aby osiągnąć zamierzone rezultaty w możliwie najkrótszym czasie

3. Sprawny magazynier

Szkolenia dla 40 magazynierów Agromy

Cykl obejmujący 2 tematy:

  1. Organizacja czasu pracy, metody i techniki zarządzania czasem dla pracowników biura i osób obsługujących magazyn, zastosowanie narzędzi IT do zarządzania magazynem
  2. Skuteczna komunikacja i współpraca z klientem wewnętrznym (pracownikami Agromy) i zewnętrznym (klientami Agromy)

4. Kreator rozwoju sieci

Szkolenia dla 12 szefów branż oraz 12 szefów i przedstawicieli regionów Agromy

Cykl obejmujący 3 tematy po 16h:

  1. Prowadzenie prezentacji handlowej i współpraca z kluczowym klientem
  2. Techniki sprzedaży z elementami negocjacji
  3. Zarządzanie zespołem i delegowanie zadań

5. Skuteczny sprzedawca

Szkolenia dla 71 sprzedawców z 20 sklepów Agromy

Cykl obejmujący 3 tematy po 16h:

  1. Analiza potrzeb klienta i budowanie relacji klient-sprzedawca
  2. Prezentowanie produktu w aspekcie zidentyfikowanych potrzeb klienta
  3. Narzędzie i techniki efektywnej sprzedaży