Informacje o szkoleniu
- Tytuł:
- Prowadzenie prezentacji handlowej
- Termin:
- 24.10.2013 - 25.10.2013
- Miasto:
- Kraków - Kraków
- Kategoria:
- Szkolenia Handlowe
Program szkolenia
Cele szkolenia:
- Uświadomienie roli wizerunku własnego i reprezentowanej Firmy.
- Przekazanie uczestnikom wiedzy i rozwój umiejętności z zakresu budowania kontaktu i oddziaływania na odbiorcę podczas prowadzonych prezentacji handlowych.
- Dostarczenie wiedzy dotyczącej wykorzystania narzędzi prezentacyjnych.
- Rozwijanie umiejętności panowania nad stresem i radzenia sobie z w trudnych sytuacjach prezentacyjnych.
- Zwiększenie pewności siebie, siły przekonywania i elastyczności w kontakcie z grupą ludzi.
- Strategia budowania wiarygodnej reputacji firmy oraz umacniania pozycji na rynku.
- Główne elementy i kryteria związane z wiarygodnym obrazem własnym oraz firmy.
- Identyfikacja z celami, wartościami i strategią firmy.
- Sztuka autoprezentacji.
- Rola pierwszego wrażenia.
- Materiały ofertowe.
- Jak nawiązywać i utrzymywać dobry kontakt z grupą i z pojedynczym odbiorcą.
- Spójność prezentowanego wizerunku – zgodność tego jak wyglądam z tym, co i jak mówię.
- Strategia prezentacji, tworzenie scenariusza wystąpienia
- Wykorzystywanie pomocy prezentacyjnych.
- Dobór materiału do grupy odbiorców.
- Cele prezentacji.
- Narzędzia prezentacyjne.
- Wpływanie na emocje uczestników.
- Budowanie klimatu oraz atmosfery prezentacji.
- W jaki sposób angażować odbiorcę?
- Wywoływanie w odbiorcy potrzebnych stanów emocjonalnych.
- Motywowanie uczestników prezentacji do spotkania i podjęcia decyzji (rodzaje motywacji)
- Świadome używanie słownictwa i struktur językowych.
- Sugestywny język – nie wystarczy, że ludzie coś usłyszą, muszą to wyobrazić sobie i poczuć - preferencje zmysłowe odbiorców.
- Struktury lingwistyczne i ukryte pułapki językowe – przekazywanie informacji w sposób jasny i precyzyjny.
- Stosowanie techniki przeformułowania - nadawanie pozytywnych znaczeń wypowiedziom.
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w czasie prezentacji.
- Odpowiedzi na trudne pytania.
- Milczące audytorium.
- Osoby przeszkadzające.
- Krytyka i ataki osobiste
- Prezentacja oferty i produktu.
- Zamiana cechy oferowanego produktu na korzyści ważne dla klientów.
- Argumentacja dostosowana do odbiorcy.
- Podstawowe wymiary merchandisingu, jako pogłębianie skuteczności handlowej.
- Sposoby oddziaływania na kupującego poprzez ekspozycję towarów
Trenerzy:
Aleksandra Muller
Metody:
- Metody kształcenia [PDF, 35Kb]
Rejestracja na szkolenie
- Miasto:
- Kraków
- Termin:
- 24.10.2013 - 25.10.2013
- Cena:
- 800.00 zł+ 23% VAT
- Regulamin:
- Zapoznałem się i akceptuję Regulamin szkoleń [PDF, 230Kb]
- Aplikacja:
- Rezerwacja na szkolenia następuje po odesłaniu do nas faksem lub drogą mailową wypełnionej i podpisanej Karty Zgłoszeniowej