Informacje o szkoleniu 

Tytuł:
Prowadzenie prezentacji handlowej
Termin:
24.10.2013 - 25.10.2013
Miasto:
Kraków - Kraków
Kategoria:
Szkolenia Handlowe

Program szkolenia

Cele szkolenia:

  • Uświadomienie roli wizerunku własnego i reprezentowanej Firmy.
  • Przekazanie uczestnikom wiedzy i rozwój umiejętności z zakresu budowania kontaktu i oddziaływania na odbiorcę podczas prowadzonych prezentacji handlowych.
  • Dostarczenie wiedzy dotyczącej wykorzystania narzędzi prezentacyjnych.
  • Rozwijanie umiejętności panowania nad stresem i radzenia sobie z w trudnych sytuacjach prezentacyjnych.
  • Zwiększenie pewności siebie, siły przekonywania i elastyczności w kontakcie z grupą ludzi.
  1. Strategia budowania wiarygodnej reputacji firmy oraz umacniania pozycji na rynku.
    • Główne elementy i kryteria związane z wiarygodnym obrazem własnym oraz firmy.
    • Identyfikacja z celami, wartościami i strategią firmy.
  2. Sztuka autoprezentacji.
    • Rola pierwszego wrażenia.
    • Materiały ofertowe.
    • Jak nawiązywać i utrzymywać dobry kontakt z grupą i z pojedynczym odbiorcą.
    • Spójność prezentowanego wizerunku – zgodność tego jak wyglądam z tym, co i jak mówię.
    • Strategia prezentacji, tworzenie scenariusza wystąpienia
  3. Wykorzystywanie pomocy prezentacyjnych.
    • Dobór materiału do grupy odbiorców.
    • Cele prezentacji.
    • Narzędzia prezentacyjne.
  4. Wpływanie na emocje uczestników.
    • Budowanie klimatu oraz atmosfery prezentacji.
    • W jaki sposób angażować odbiorcę?
    • Wywoływanie w odbiorcy potrzebnych stanów emocjonalnych.
    • Motywowanie uczestników prezentacji do spotkania i podjęcia decyzji (rodzaje motywacji)
  5. Świadome używanie słownictwa i struktur językowych.
    • Sugestywny język – nie wystarczy, że ludzie coś usłyszą, muszą to wyobrazić sobie i poczuć - preferencje zmysłowe odbiorców.
    • Struktury lingwistyczne i ukryte pułapki językowe – przekazywanie informacji w sposób jasny i precyzyjny.
    • Stosowanie techniki przeformułowania - nadawanie pozytywnych znaczeń wypowiedziom.
  6. Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w czasie prezentacji.
    • Odpowiedzi na trudne pytania.
    • Milczące audytorium.
    • Osoby przeszkadzające.
    • Krytyka i ataki osobiste
  7. Prezentacja oferty i produktu.
    • Zamiana cechy oferowanego produktu na korzyści ważne dla klientów.
    • Argumentacja dostosowana do odbiorcy.
    • Podstawowe wymiary merchandisingu, jako pogłębianie skuteczności handlowej.
    • Sposoby oddziaływania na kupującego poprzez ekspozycję towarów

Trenerzy:

Aleksandra Muller

Metody:

Rejestracja na szkolenie

Kraków
Miasto:
Kraków
Termin:
24.10.2013 - 25.10.2013
Cena:
800.00 zł+ 23% VAT
Regulamin:
Zapoznałem się i akceptuję Regulamin szkoleń [PDF, 230Kb]
Aplikacja:
Rezerwacja na szkolenia następuje po odesłaniu do nas faksem lub drogą mailową wypełnionej i podpisanej Karty Zgłoszeniowej