Informacje o szkoleniu 

Tytuł:
Autoprezentacja i budowanie wizerunku własnego oraz Firmy
Termin:
10.10.2013 - 11.10.2013
Miasto:
Kraków - Kraków
Kategoria:
Szkolenia Handlowe

Program szkolenia

Cele szkolenia:

  • Zbudowanie u uczestników świadomości własnego wizerunku.
  • Zapoznanie się z narzędziami i technikami prezentacyjnymi.
  • Poznanie niezbędnych zasad savoir-vivre’u biznesowego.
  1. Autodiagnoza.
    • Mocne i słabe strony mojego wizerunku.
    • Wykorzystanie i podkreślenie własnych atutów.
    • Obszary rozwojowe i zasoby, których potrzebuję najbardziej.
  2. Sztuka efektywnej autoprezentacji - budowanie kontaktu i zaufania w relacji z Klientem.
    • Rola pierwszego wrażenia.
    • Strój i estetyka wyglądu, dopasowanie stroju do charakteru spotkania /oficjalny, lunch/.
    • Mowa ciała – postawa, gestykulacja, kontakt wzrokowy, przestrzeń, głos, słownictwo, budowanie i skracanie dystansu, aranżowanie przestrzeni.
    • Spójność prezentowanego wizerunku – zgodność tego jak wyglądam z tym, co i jak mówię.
  3. Profesjonalna prezentacja oferty i towarów.
    • Dopasowanie prezentacji oferty i towarów do Klienta charakteryzującego się określonym metaprogramem.
    • Zasady skutecznej prezentacji ( np. dobór odpowiednich informacji i formy przekazu, podkreślanie atutów, tuszowanie słabych stron).
    • Zamiana cech oferowanego produktu na korzyści ważne dla Klienta.
  4. Savoir vivre biznesowy.
    • Powitania, pożegnania, prezentacje:
      • Umawianie spotkań
      • Jak właściwie i elegancko powitać, podjąć i pożegnać gościa, interesanta, klienta w firmie
      • Gość zewnętrzny i wewnętrzny; gość honorowy; gość kłopotliwy
      • Zmniejszanie dystansu – przechodzenie na "Ty"
    • Etyka pracownika:
      • Uczciwość i lojalność wobec firmy i jej szefostwa
      • Identyfikowanie się z firmą czyli utożsamianie interesów własnych z interesami zakładu pracy (pracodawcy)
      • Jestem wizytówką firmy
    • Wizyty służbowe i prywatne. Takt i wyczucie.
      • Przywileje i obowiązki gościa i gospodarza
      • Składanie propozycji, zaproszeń
      • Nieproszeni goście
      • Rodzaje zaproszeń, skróty i szyfry na nich umieszczane
      • Gość w samochodzie (m.in. hierarchia miejsc w samochodzie)
    • Kultura przy stole:
      • Jak poprawnie i elegancko jeść
      • Sytuacje trudne i nietypowe
      • Kultura picia; kawa, herbata – elegancki sposób serwowania i picia
      • Błędy, mity i stereotypy w trunkowym temacie
      • Rodzaje przyjęć i poczęstunków m.in. business lunch i brunch
      • W lokalu – od zamówienia do płacenia

Trener:

Damian Poddemski

Metody:

Rejestracja na szkolenie

Kraków
Miasto:
Kraków
Termin:
10.10.2013 - 11.10.2013
Cena:
800.00 zł+ 23% VAT
Regulamin:
Zapoznałem się i akceptuję Regulamin szkoleń [PDF, 230Kb]
Aplikacja:
Rezerwacja na szkolenia następuje po odesłaniu do nas faksem lub drogą mailową wypełnionej i podpisanej Karty Zgłoszeniowej