Informacje o szkoleniu
- Tytuł:
- Autoprezentacja i budowanie wizerunku własnego oraz Firmy
- Termin:
- 10.10.2013 - 11.10.2013
- Miasto:
- Kraków - Kraków
- Kategoria:
- Szkolenia Handlowe
Program szkolenia
Cele szkolenia:
- Zbudowanie u uczestników świadomości własnego wizerunku.
- Zapoznanie się z narzędziami i technikami prezentacyjnymi.
- Poznanie niezbędnych zasad savoir-vivre’u biznesowego.
- Autodiagnoza.
- Mocne i słabe strony mojego wizerunku.
- Wykorzystanie i podkreślenie własnych atutów.
- Obszary rozwojowe i zasoby, których potrzebuję najbardziej.
- Sztuka efektywnej autoprezentacji - budowanie kontaktu i zaufania w relacji z Klientem.
- Rola pierwszego wrażenia.
- Strój i estetyka wyglądu, dopasowanie stroju do charakteru spotkania /oficjalny, lunch/.
- Mowa ciała – postawa, gestykulacja, kontakt wzrokowy, przestrzeń, głos, słownictwo, budowanie i skracanie dystansu, aranżowanie przestrzeni.
- Spójność prezentowanego wizerunku – zgodność tego jak wyglądam z tym, co i jak mówię.
- Profesjonalna prezentacja oferty i towarów.
- Dopasowanie prezentacji oferty i towarów do Klienta charakteryzującego się określonym metaprogramem.
- Zasady skutecznej prezentacji ( np. dobór odpowiednich informacji i formy przekazu, podkreślanie atutów, tuszowanie słabych stron).
- Zamiana cech oferowanego produktu na korzyści ważne dla Klienta.
- Savoir vivre biznesowy.
- Powitania, pożegnania, prezentacje:
- Umawianie spotkań
- Jak właściwie i elegancko powitać, podjąć i pożegnać gościa, interesanta, klienta w firmie
- Gość zewnętrzny i wewnętrzny; gość honorowy; gość kłopotliwy
- Zmniejszanie dystansu – przechodzenie na "Ty"
- Etyka pracownika:
- Uczciwość i lojalność wobec firmy i jej szefostwa
- Identyfikowanie się z firmą czyli utożsamianie interesów własnych z interesami zakładu pracy (pracodawcy)
- Jestem wizytówką firmy
- Wizyty służbowe i prywatne. Takt i wyczucie.
- Przywileje i obowiązki gościa i gospodarza
- Składanie propozycji, zaproszeń
- Nieproszeni goście
- Rodzaje zaproszeń, skróty i szyfry na nich umieszczane
- Gość w samochodzie (m.in. hierarchia miejsc w samochodzie)
- Kultura przy stole:
- Jak poprawnie i elegancko jeść
- Sytuacje trudne i nietypowe
- Kultura picia; kawa, herbata – elegancki sposób serwowania i picia
- Błędy, mity i stereotypy w trunkowym temacie
- Rodzaje przyjęć i poczęstunków m.in. business lunch i brunch
- W lokalu – od zamówienia do płacenia
- Powitania, pożegnania, prezentacje:
Trener:
Damian Poddemski
Metody:
- Metody kształcenia [PDF, 35Kb]
Rejestracja na szkolenie
- Miasto:
- Kraków
- Termin:
- 10.10.2013 - 11.10.2013
- Cena:
- 800.00 zł+ 23% VAT
- Regulamin:
- Zapoznałem się i akceptuję Regulamin szkoleń [PDF, 230Kb]
- Aplikacja:
- Rezerwacja na szkolenia następuje po odesłaniu do nas faksem lub drogą mailową wypełnionej i podpisanej Karty Zgłoszeniowej