Informacje o szkoleniu 

Tytuł:
Asertywność w relacjach z Klientami
Termin:
12.12.2013 - 13.12.2013
Miasto:
Warszawa - Warszawa
Kategoria:
Szkolenia Handlowe

Program szkolenia

Cele szkolenia:

  • Budowanie postawy asertywnej i rozwijanie umiejętności zachowań asertywnych.
  • Dostarczenie technik przydatnych w radzeniu sobie w trudnych sytuacjach z Klientami.
  • Rozwijanie umiejętności stawiania granic z jednoczesnym zachowaniem dobrej relacji z drugą stroną.
  1. Idea terytorium psychologicznego.
    • Umiejętność określenia własnego terytorium psychologicznego: co jest dla mnie ważne?, czego potrzebuję?, na co mogę pozwolić innym osobom?
    • Korzyści i konsekwencje płynące z zachowań asertywnych.
  2. Asertywna odmowa.
    • Odmawianie bez wymówek i bez tracenia dobrych relacji.
    • Technika "zdartej płyty".
    • Stosowanie parafrazy – jako sposób na podtrzymywanie kontaktu.
  3. Przyjmowanie i udzielanie informacji zwrotnych - jak oceniać, krytykować i jak reagować na krytykę?
    • Ukonkretnianie wypowiedzi.
    • Zamiana oceny na opinię.
    • Demaskowanie aluzji.
    • Uprzedzanie krytyki.
    • Sztuka przyjmowanie i wyrażanie ocen pozytywnych.
  4. Radzenie sobie w trudnych sytuacjach z Klientami.
    • Odpowiedzi na trudne pytania.
    • Reagowanie w sytuacji bezpośredniego ataku.
    • Radzenie sobie z presją i manipulacją.
    • Stawianie granic z zachowaniem dobrej relacji.
    • Obsługa reklamacji.
  5. Elementy negocjacji - style prowadzenia rozmowy w trudnych sytuacjach.
    • Miękki (uległość)
    • Twardy (wywieranie presji)
    • Zorientowany na meritum (asertywny)

Trenerzy:

Ryszard Armanowski

Metody:

Rejestracja na szkolenie

Miasto:
Warszawa
Termin:
12.12.2013 - 13.12.2013
Cena:
800.00 zł+ 23% VAT
Regulamin:
Zapoznałem się i akceptuję Regulamin szkoleń [PDF, 230Kb]
Aplikacja:
Rezerwacja na szkolenia następuje po odesłaniu do nas faksem lub drogą mailową wypełnionej i podpisanej Karty Zgłoszeniowej