Informacje o szkoleniu
- Tytuł:
- Profesjonalna obsługa Klienta
- Termin:
- 02.06.2014 - 03.06.2014
- Miasto:
- Katowice - Katowice
- Kategoria:
- Szkolenia Handlowe
Program szkolenia
Cele szkolenia:
- Budowanie postawy pro klienckiej i odpowiedzialności za wizerunek firmy.
- Uświadomienie roli przekonań i nastawień w relacjach międzyludzkich.
- Zdobycie wiedzy dotyczącej różnych typów Klientów.
- Zdobycie umiejętności skutecznego komunikowania się z różnymi typami Klientów.
Szkolenie skierowane jest do:
- sprzedawcy,
- handlowcy,
- osoby mające bezpośredni kontakt z Klientem
- Kształtowanie postawy wobec Klienta.
- Pracownik jako reprezentant Firmy.
- Kreowanie pozytywnego wizerunku Firmy.
- Korygowanie własnej postawy w stosunku do Klienta, umiejętność tworzenia atmosfery otwartości i zaufania.
- Indywidualne podejście do każdego Klienta.
- Rola nastawienia i przekonań w relacjach interpersonalnych.
- Umiejętność oddzielania ludzi od problemu – weryfikacja własnych nastawień.
- Odróżnianie wyobrażeń i interpretacji od faktów.
- Przekonania wspierające i ograniczające efektywną komunikację.
- Wpływ osobistych nastawień pracownika na efektywność w pracy: Jak myślę o Klienta? Czym jest dla mnie obsługa Klienta? Jak myślę o sprzedaży usług?
- Poznawanie i rozumienie Klienta – typologia Klientów.
- Rozpoznawanie kryteriów i wartości, którymi kieruje się rozmówca.
- Rozumienie systemu przekonań i rzeczywistości, w jakiej funkcjonuje druga osoba.
- Elastyczność w oddziaływaniu na Klienta i dostosowaniu się do jego stylu myślenia.
- Metaprogramy – wiedza o różnych stylach sortowania informacji przez ludzi, która pomaga rozumieć reakcje innych i znajdować najskuteczniejszy sposób porozumiewania się z nimi:
- systemy reprezentacji: wzrok, słuch, kinestetyka
- motywacja: do/od
- działanie: proaktywność / reaktywność
- umiejscowienie autorytetu: ja/inni/dane
- porównania: podobieństwa i różnice
- stopień ogólności przekazywanych informacji
Trener:
Metody:
- Metody kształcenia [PDF, 35Kb]
Rejestracja na szkolenie
- Miasto:
- Katowice
- Termin:
- 02.06.2014 - 03.06.2014
- Cena:
- 800.00 zł+ 23% VAT
- Regulamin:
- Zapoznałem się i akceptuję Regulamin szkoleń [PDF, 230Kb]
- Aplikacja:
- Rezerwacja na szkolenia następuje po odesłaniu do nas faksem lub drogą mailową wypełnionej i podpisanej Karty Zgłoszeniowej