Informacje o szkoleniu 

Tytuł:
Profesjonalna obsługa Klienta
Termin:
02.06.2014 - 03.06.2014
Miasto:
Katowice - Katowice
Kategoria:
Szkolenia Handlowe

Program szkolenia

Cele szkolenia:

  • Budowanie postawy pro klienckiej i odpowiedzialności za wizerunek firmy.
  • Uświadomienie roli przekonań i nastawień w relacjach międzyludzkich.
  • Zdobycie wiedzy dotyczącej różnych typów Klientów.
  • Zdobycie umiejętności skutecznego komunikowania się z różnymi typami Klientów.

Szkolenie skierowane jest do:

  • sprzedawcy,
  • handlowcy,
  • osoby mające bezpośredni kontakt z Klientem
  1. Kształtowanie postawy wobec Klienta.
    • Pracownik jako reprezentant Firmy.
    • Kreowanie pozytywnego wizerunku Firmy.
    • Korygowanie własnej postawy w stosunku do Klienta, umiejętność tworzenia atmosfery otwartości i zaufania.
    • Indywidualne podejście do każdego Klienta.
  2. Rola nastawienia i przekonań w relacjach interpersonalnych.
    • Umiejętność oddzielania ludzi od problemu – weryfikacja własnych nastawień.
    • Odróżnianie wyobrażeń i interpretacji od faktów.
    • Przekonania wspierające i ograniczające efektywną komunikację.
    • Wpływ osobistych nastawień pracownika na efektywność w pracy: Jak myślę o Klienta? Czym jest dla mnie obsługa Klienta? Jak myślę o sprzedaży usług?
  3. Poznawanie i rozumienie Klienta – typologia Klientów.
    • Rozpoznawanie kryteriów i wartości, którymi kieruje się rozmówca.
    • Rozumienie systemu przekonań i rzeczywistości, w jakiej funkcjonuje druga osoba.
    • Elastyczność w oddziaływaniu na Klienta i dostosowaniu się do jego stylu myślenia.
    • Metaprogramy – wiedza o różnych stylach sortowania informacji przez ludzi, która pomaga rozumieć reakcje innych i znajdować najskuteczniejszy sposób porozumiewania się z nimi:
      • systemy reprezentacji: wzrok, słuch, kinestetyka
      • motywacja: do/od
      • działanie: proaktywność / reaktywność
      • umiejscowienie autorytetu: ja/inni/dane
      • porównania: podobieństwa i różnice
      • stopień ogólności przekazywanych informacji

Trener:

Metody:

Rejestracja na szkolenie

Katowice
Miasto:
Katowice
Termin:
02.06.2014 - 03.06.2014
Cena:
800.00 zł+ 23% VAT
Regulamin:
Zapoznałem się i akceptuję Regulamin szkoleń [PDF, 230Kb]
Aplikacja:
Rezerwacja na szkolenia następuje po odesłaniu do nas faksem lub drogą mailową wypełnionej i podpisanej Karty Zgłoszeniowej