Informacje o szkoleniu
- Tytuł:
- Mistrz Sprzedaży: STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA W B2B
- Termin:
- 24.05.2017 - 24.05.2017
- Miasto:
- Bydgoszcz - Bydgoszcz
- Kategoria:
- Szkolenia Handlowe
Program szkolenia
Cele szkolenia:
- Przeniesienie obsługi klienta na obszar zależny od słów jakimi się operuje.
- Wykorzystanie niedostrzegalnej płaszczyzny porozumienia między pracownikiem a klientem na językowych zależnościach, którym poddany jest każdy człowiek, niezależnie od wieku, płci, czy nawet własnej świadomości na temat tychże płaszczyzn.
- Nauczenie wykorzystywania obszaru relacji jako narzędzi skutecznej obsługi klienta
Uczestnicy będą wiedzieli:
- Jak dbać o jeden z najważniejszych elementów obsługi klienta - relacje
- Czym się charakteryzują poszczególne metaprogramy i jaki jest ich język charakterystyczny?
- Jakie są prowokatory trudnych sytuacji i jak im zapobiegać?
- Jak reagować na różne typy klientów?
Trenerzy:
Marcin Szablewski - trener grupowy
- absolwent Studiów Podyplomowych MBA z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi
- absolwent Akademii Trenera Biznesu
KOSZT netto 370 zł /w tym kawa i obiad/
Metody:
- Metody kształcenia [PDF, 35Kb]
Rejestracja na szkolenie
- Miasto:
- Bydgoszcz
- Termin:
- 24.05.2017 - 24.05.2017
- Cena:
- 370.00 zł+ 23% VAT
- Regulamin:
- Zapoznałem się i akceptuję Regulamin szkoleń [PDF, 230Kb]
- Aplikacja:
- Rezerwacja na szkolenia następuje po odesłaniu do nas faksem lub drogą mailową wypełnionej i podpisanej Karty Zgłoszeniowej