Informacje o szkoleniu
- Tytuł:
- Obsługa klienta na miarę XXI wieku
- Termin:
- 02.12.2014 - 02.12.2014
- Miasto:
- Kraków - Kraków
- Kategoria:
- Szkolenia Handlowe
Program szkolenia
Cel edukacyjny
- Nabędziesz praktyczne umiejętności profesjonalnej obsługi klienta.
- Rozwiniesz umiejętności budowania pozytywnego wizerunku firmy poprzez określone postawy i zachowania.
- Poznasz praktyczne zasady komunikacji z klientami.
- Dowiesz się jakie cechy należy rozwijać aby udoskonalić jakość obsługi klienta.
- Dowiesz się jak sprawić, aby klient czuł się najważniejszą osobą w firmie.
Program usługi
- Nowoczesna obsługa klienta
- Znaczenie profesjonalnej obsługi klienta
- Korzyści z dobrej obsługi klienta
- Budowanie długofalowych relacji – zbiór dobrych praktyk
- Czego oczekują klienci?
- Podstawowe elementy komunikacji werbalnej i niewerbalnej
- Dlaczego klient niezadowolony dzieli się swymi wrażeniami częściej niż zadowolony
- Długofalowe działanie dobrych standardów obsługi na kondycję psychofizyczną samych pracowników
- Cechy idealnego pracownika obsługi klienta
- Elementy niezbędne oraz ryzykowne (niepożądane) w kontaktach z klientami
- Sposoby odkrywania i zaspokajania potrzeb klientów Firmy
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
- Przedstawienie czynników składających się na wizerunek firmy
- Czym jest marka i jak wartościować wizerunek?
- Klienci jako źródła wiedzy o organizacji (firmie, instytucji) w swojej grupie społecznej
- Aktywność klientów w internecie i ich wpływ na reputację instytucji i postrzeganie jej pracowników
Szczegółowy harmonogram usługi
Dzień świadczenia usługi:
02.12.2014
Czas - rozpoczęcie zajęć z przedmiotu:
8:00
Czas - zakończenie zajęć z przedmiotu:
16:00
Liczba godzin:
8 godz.
Liczba uczestników
Minimalna liczba uczestników:
10
Maksymalna liczba uczestników:
17
Grupa docelowa
Szkolenie przeznaczone jest dla osób zajmujących się obsługą klienta
Materiały dla uczestników usługi
Materiały w wersji papierowej
Data rozpoczęcia i zakończenia rekrutacji
Dzień rozpoczęcia rekrutacji
29.09.2014
Dzień zakończenia rekrutacji
26.11.2014
Anna Rusek-Krzemień
Trener biznesu, coach
- absolwentka Studiów Podyplomowych Metod Wspierania Rozwoju Kompetencji Społecznych- Coaching, mentoring, konsulting personalny, Studiów Podyplomowych z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Szkoły Trenerów i Menedżerów
- posiada certyfikat akredytowanego szkolenia zarządzania projektami- PRINCE2
- posiada Certyfikat CoachWise Coaching Essentials oraz certyfikat kompetencji UŁ w zakresie coachingu
- Posiada wieloletnie doświadczenie menedżerskie w budowaniu i zarządzaniu zespołem pracowników, negocjacjach handlowych, budowaniu i utrzymywaniu pozytywnych relacji z kluczowymi klientami firmy
- Kierownik projektów szkoleniowych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
- Prowadzi szkolenia z zakresu: kreowania wizerunku, savoir vivre, efektywnej komunikacji, asertywności, zarządzania czasem, obsługi klienta, negocjacji, zarządzania
Praca z drugim człowiekiem niezmiernie ją fascynuje, rozwija i uczy. Wyznaje zasadę, że „Twoje życie jest wypadkową Twoich decyzji, nie okoliczności”.
Miłośniczka motoryzacji, szybkiej jazdy samochodem i wszystkiego na czym można latać i pływać
Prowadziła szkolenia m.in. dla:
- PZU Życie S.A.
- jednostki administracji państwowej i samorządowej – Starostwo Powiatowe w Chodzieży, UG Chodzież, UMiG Szamocin, UM Margonin, UMiG Krajenka, UM Wyrzysk
- Filter Service
- Aviva Sp. z o.o.
- MARKET BHP Sp. z o.o.
- Grand Protekt Sp. z o.o.
Dodatkowe informacje
Koszt usługi przypadający na 1 uczestnika:
480 PLN
Koszt osobogodziny usługi:
60 PLN
Dokumenty dla uczestnika potwierdzające osiągniecie efektu usługi:
Zaświadczenie
Dodatkowe świadczenia:
Przerwa kawowa i materiały szkoleniowe w cenie usługi
Osoba do kontaktu w sprawie usługi
Imię i nazwisko osoby do kontaktu:
Renata Wojciechowska
Tel. do osoby do kontaktu:
508 197 295
E-mail do osoby do kontaktu:
Metody:
- Metody kształcenia [PDF, 35Kb]
Rejestracja na szkolenie
- Miasto:
- Kraków
- Termin:
- 02.12.2014 - 02.12.2014
- Cena:
- 480.00 zł
- Regulamin:
- Zapoznałem się i akceptuję Regulamin szkoleń [PDF, 230Kb]
- Aplikacja:
- Rezerwacja na szkolenia następuje po odesłaniu do nas faksem lub drogą mailową wypełnionej i podpisanej Karty Zgłoszeniowej