Informacje o szkoleniu 

Tytuł:
Techniki sprzedaży z elementami negocjacji
Termin:
21.10.2014 - 22.10.2014
Miasto:
Katowice - Katowice
Kategoria:
Szkolenia Handlowe

Program szkolenia

Cele szkolenia:

  • Chcemy byś poprzez szkolenie zrozumiał i przećwiczył definiowanie celów, motywacji i kryteriów decyzyjne Klienta.
  • Zrewidujesz własną strategię handlową pod kątem efektywności.
  • Zwracamy uwagę, byś prezentował cechy produktu jako korzyści dla Klienta.
  • Uczymy umiejętności rozróżniania typów Klientów i dopasowania do nich trybu przekonywania i argumentacji.
  • Poznasz trzy style negocjacji (negocjacje miękkie, twarde, i oparte na zasadach).
  • Prowadzimy zajęcia i negocjacje zgodnie z zasadami win - win (wygrany-wygrany).

Szkolenie skierowane jest do:

  • handlowców, osób, których praca wymaga oferowania towarów lub usług, doradców biznesowych
  1. Przygotowanie własnej strategii handlowej.
    Przeanalizujemy strategii wg poniższych zasad:
    • Pozycja otwarcia
    • Dolna i górna linia negocjacji.
    • Informacje o partnerze.
    • Plan procesu.
    • Kluczowe punkty: bastiony, tereny zakazane i ustępstwa.
  2. Odkrywanie celów, motywów i kryteriów decyzyjnych Klienta.
    • Sposoby odkrywania intencji i potrzeb klienta – czyli jak poznać, czego potrzebuje i co pragnie kupić nasz Klient?
    • Identyfikacja kryteriów decyzyjnych – jak ludzie podejmują decyzję.
    • Sprzedaż oparta o wartości – co jest najważniejsze dla Klienta? – technika zadawania pytań
    • Cechy i korzyści - zamiana cech oferowanego produktu na korzyści dla Klienta
  3. Tryby przekonywania i argumentacji – dostosowane do typu Klienta.
    • Systemy reprezentacji zmysłowej – wzrokowcy, słuchowcy, kinestetycy – ćwiczenie poprzez napisanie opowiadania, następnie przygotowania prezentacji własnego produktu na 3 różne sposoby.
    • Umiejscowienie autorytetu: ja, inni, dane – jakie jest znaczenie tego trybu w prowadzeniu negocjacji.
    • Jak motywować Klienta: unikanie problemów i orientacja na cel.
    • Jak przedstawiać ofertę, prezentować usługę lub produkt uwzględniając Wielkość informacji: szczegóły lub ogóły.
    • Jak nie pokłócić się z klientem tylko dlatego, że w określony sposób porównuje informacje: podobieństwa i różnice.
  4. Obszar negocjacji w procesie sprzedażowym.
    • Jak stosować zasadę: cel, uważność, elastyczność.
    • Czym jest określenie najlepszego rozwiązania alternatywnego – BATNA i w jaki sposób pomaga to zachować dystans i kreatywność w procesie negocjacji.
    • Wyznaczanie obszaru negocjacji, określanie wspólnych korzyści, interesów.
    • Gra Strusie jaja – ćwiczenie postawy negocjatora - powadzenie negocjacji typu wygrany – wygrany
    • Nazwanie punktu odejścia od negocjacji.
    • Zwrócimy uwagę, jak renegocjowanie warunki kontraktu – przeformułowanie celu.

Trener:

Metody:

Rejestracja na szkolenie

Katowice
Miasto:
Katowice
Termin:
21.10.2014 - 22.10.2014
Cena:
800.00 zł+ 23% VAT
Regulamin:
Zapoznałem się i akceptuję Regulamin szkoleń [PDF, 230Kb]
Aplikacja:
Rezerwacja na szkolenia następuje po odesłaniu do nas faksem lub drogą mailową wypełnionej i podpisanej Karty Zgłoszeniowej