Informacje o szkoleniu 

Tytuł:
Indywidualny styl sprzedaży i zasoby handlowca
Termin:
15.10.2014 - 16.10.2014
Miasto:
Katowice - Katowice
Kategoria:
Szkolenia Handlowe

Program szkolenia

Cele szkolenia:

  • Zdefiniujesz swoje zasoby i potencjał w byciu skutecznym handlowcem.
  • Otrzymasz możliwość autodiagnozy i analizy w oparciu o test Insight Discovery.
  • Uczymy jak budować sprzedaż opartą na relacjach z klientem i tego uczymy podczas tego szkolenia.
  • Poznasz i przećwiczysz techniki wpływania na własne emocje i emocje klienta, by być bardziej świadomym i motywować siebie do pracy, a klienta do współpracy.
  • Poznasz kilka prostych sposobów radzenia sobie ze stresem m.in. Hearth Math (narzędzie i metodę opartą na biofeedback’u).
  • Dowiesz się w jaki sposób inteligencja emocjonalna może pomó Tobie być lepszym handlowcem.

Szkolenie skierowane jest do:

  • sprzedawców i handlowców oraz osób mających bezpośredni kontakt z Klientem, motywujących do zakupów.
  1. Zasoby handlowca – jakim jestem handlowcem/ jakim chcę być?
    • Na podstawie testu Insight Discovery poznasz swoje indywidualne talenty – co określa Twoją siłę jako handlowca.
    • Omówienie z grupą własnego stylu prowadzenia klienta w kontakcie sprzedażowym.
    • Omówimy Twoje cele, które stawiasz sobie w sprzedaży
    • Sprawdzimy, czy i jak pytasz o cele klienta, jakimi sposobami starasz się osiągać wyzwania, które klient przed Tobą stawia?
    • Poznasz i przećwiczysz techniki oddziaływania na emocje klienta
  2. Zarządzanie własnymi emocjami i budowanie zasobów.
    • Będziesz miał wiele okazji, by rozwijać samoświadomość w obszarze emocji m.in. poprzez techniki pracy z emwave’m w ramach Hearth Math.
    • Dowiesz się, jak zachować motywacyjny spokoju w sytuacji stresu i napięcia: podczas kontaktu z klientem, gdy nie wyrabiasz limitów.
    • Zajmiesz się swoją motywacją – poszukiwanie własnych strategii.
  3. Inteligencja emocjonalna handlowca- wpływanie na emocje własne i innych.
    • Dowiesz się i przećwiczysz, jak emocjonalnie dopasować się i dostroić do Klienta.
    • Przećwiczysz budowanie dobrego kontaktu i dobrych relacji z innymi ludźmi poprzez dostrojenie się do ich emocji.
    • Strategia podejścia do problemów – poznasz modele zachowań w trudnych sytuacjach.
    • Poznasz i przećwiczysz technikę „trzech pozycji percepcyjnych: Ja, On (druga strona), Obserwator”, by lepiej rozumieć klienta i nie reagować emocjonalnie, a w efekcie znajdować najlepsze rozwiązania.

Trenerzy:

Metody:

Rejestracja na szkolenie

Katowice
Miasto:
Katowice
Termin:
15.10.2014 - 16.10.2014
Cena:
800.00 zł+ 23% VAT
Regulamin:
Zapoznałem się i akceptuję Regulamin szkoleń [PDF, 230Kb]
Aplikacja:
Rezerwacja na szkolenia następuje po odesłaniu do nas faksem lub drogą mailową wypełnionej i podpisanej Karty Zgłoszeniowej