Zdefiniujesz swoje zasoby i potencjał w byciu skutecznym handlowcem.
Otrzymasz możliwość autodiagnozy i analizy w oparciu o test Insight Discovery.
Uczymy jak budować sprzedaż opartą na relacjach z klientem i tego uczymy podczas tego szkolenia.
Poznasz i przećwiczysz techniki wpływania na własne emocje i emocje klienta, by być bardziej świadomym i motywować siebie do pracy, a klienta do współpracy.
Poznasz kilka prostych sposobów radzenia sobie ze stresem m.in. Hearth Math (narzędzie i metodę opartą na biofeedback’u).
Dowiesz się w jaki sposób inteligencja emocjonalna może pomó Tobie być lepszym handlowcem.
Szkolenie skierowane jest do:
sprzedawców i handlowców oraz osób mających bezpośredni kontakt z Klientem, motywujących do zakupów.
Zasoby handlowca – jakim jestem handlowcem/ jakim chcę być?
Na podstawie testu Insight Discovery poznasz swoje indywidualne talenty – co określa Twoją siłę jako handlowca.
Omówienie z grupą własnego stylu prowadzenia klienta w kontakcie sprzedażowym.
Omówimy Twoje cele, które stawiasz sobie w sprzedaży
Sprawdzimy, czy i jak pytasz o cele klienta, jakimi sposobami starasz się osiągać wyzwania, które klient przed Tobą stawia?
Poznasz i przećwiczysz techniki oddziaływania na emocje klienta
Zarządzanie własnymi emocjami i budowanie zasobów.
Będziesz miał wiele okazji, by rozwijać samoświadomość w obszarze emocji m.in. poprzez techniki pracy z emwave’m w ramach Hearth Math.
Dowiesz się, jak zachować motywacyjny spokoju w sytuacji stresu i napięcia: podczas kontaktu z klientem, gdy nie wyrabiasz limitów.
Zajmiesz się swoją motywacją – poszukiwanie własnych strategii.
Inteligencja emocjonalna handlowca- wpływanie na emocje własne i innych.
Dowiesz się i przećwiczysz, jak emocjonalnie dopasować się i dostroić do Klienta.
Przećwiczysz budowanie dobrego kontaktu i dobrych relacji z innymi ludźmi poprzez dostrojenie się do ich emocji.
Strategia podejścia do problemów – poznasz modele zachowań w trudnych sytuacjach.
Poznasz i przećwiczysz technikę „trzech pozycji percepcyjnych: Ja, On (druga strona), Obserwator”, by lepiej rozumieć klienta i nie reagować emocjonalnie, a w efekcie znajdować najlepsze rozwiązania.