Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach
Europejskiego Funduszu Społecznego
« Człowiek - najlepsza inwestycja »
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach
Europejskiego Funduszu Społecznego
« Człowiek - najlepsza inwestycja »
Strona główna / Wydarzenia / Konferencja w ramach szkoleń efs «Czas Menedżera»
Konferencja: | «Sukces projektu Czas Menedżera oraz marka, marketing i wizerunek firmy» | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Termin: | 27 listopada 2009 | ||||||||||||||||
Koszt: | Uczestnictwo w Konferencji jest bezpłatne | ||||||||||||||||
Miejsce: | Łódź, ul. Kosynierów Gdyńskich 8 «Hotel Ambasador» | ||||||||||||||||
Organizator: | Firma szkoleniowa:
PROSPERO Business Training Prowadzący:
|
||||||||||||||||
Program | W ramach Konferencji: prezentacje i wykłady, studium przypadku i mini-warsztat interaktywny, dyskusja z udziałem uczestników, poczęstunek i lunch.
prelegenciDr Maciej TesławskiWiceprezes Zarządu ds. Marketingu US West, twórca pierwszego letterhouse w Polsce, w tym dla Reader's Digest. Współtwórca Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Współtwórca pierwotnej wersji Ustawy o Ochronie Danych Osobowych. Dyrektor Marketingu Bezpośredniego McCann Erickson, odpowiedzialny za projekt marketingu bezpośredniego i programu lojalnościowego dla UPS. Autor pomysłu restrukturyzacji McCann Communications, współtwórca McCann Relationship Marketing, gdzie współpracował z ekspertem marketingu relacji Stan'em Rapp. Następnie pracował w J.Walter Thompson, jako menedżer Klient Sernice, gdzie realizował projekty dla PKN Orlen i JT InternationalTobacco. Następnie twórca działu strategii w agencji Grey. W czasie swojej pracy w agencjach realizował programy dla m.in.: Ernst & Young, Schneider Electric Polska, Goodyear Dunlop Tires Polska, Hasbro Poland, Vision Express, Tchibo, General Motors, Porozumienie Rozgłośni (PR I, Radio Zet, RMF FM), PKN Orlen S.A., Telekomunikacja Polska S.A. Założył Szkołę Strategii Marki oraz Marketing Communication Academy, gdzie działa do dnia dzisiejszego. Autor publikacji w magazynach m.in.: Biznes Śląski, Media i Marketing Polska, Impact, Modern Marketing, Marketing w praktyce, Marketing Serwis, Businessman Magazine, Polityka, Businessweek.Dr M. Tesławski prowadzi Warsztaty «ABC marketingu» Cezary WojtczakTrener biznesu z kilkuletnim doświadczeniem, dziennikarz radiowy I telewizyjny, wykładowca akademicki. W swoim wieloletnim doświadczeniu może pochwalić się tysiącami wystąpień publicznych przed szerokim audytorium. Przeprowadził setki szkoleń, w tym wiele z zakresu kształtowania wizerunku I kontaktów z mediami.Doświadczenie biznesowe zdobył w trakcie pracy w amerykańskich korporacjach, negocjując kontrakty w sektorze B2B I B2C. Kierował redakcjami informacji I publicystyki w spółkach medialnych. Od lat ma rekomendację Business Center Club, jest trenerem akredytowanym przy Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zainteresowania szkoleniowe Cezarego Wojtczaka koncentrują się wokół zagadnień związanych ze sztuką wystąpień publicznych, PR & Media Relations, komunikacji biznesowej, negocjacji I technik sprzedaży. |
||||||||||||||||
Zgłoszenia: | Ilość miejsc ograniczona. O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń. Aby uzyskać więcej informacji o Konferencji prosimy o kontakt z Biurem:
|