Strona główna / Wydarzenia / Warsztaty «ABC marketingu» dr Macieja Tesławskiego

Warsztaty: «ABC marketingu» dr Macieja Tesławskiego
Kategoria: Marketing
Miejsce: Łódź, ul. Kosynierów Gdyńskich 8 «Hotel Ambasador»
Termin: 28 listopada2009
Metodyka: Zajęcia w formie interaktywnych warsztatów:
  • mini-Wykłady i szerokie omówienie przypadków, studium przypadku,
  • gry i ćwiczenia praktyczne
  • oraz analizę wybranych sytuacji zgłaszanych przez uczestników warsztatu.

Zapewniamy praktyczne rozwiązania dla Twojego biznesu

Inwestycja: 500 zł Co zawiera cena:[ ]

PROSPERO służy pomocą przy rezerwacji noclegu lub zamówieniu wyżywienia na miejscu szkolenia, w hotelu

Cele: Warsztat pozwala na znalezienie inspiracji do własnych działań marketingowych. Tematy spotkań zawsze odnoszą się do aktualnych problemów marketerów
Program: Seminarium pokaże jak można, bo można, naprawdę stworzyć wielką markę w "garażu". Nie umniejszając naszym biznesmenom, często marki są tworzone po stworzeniu produktu, a kolejność powinna być odwrotna.
Pokażemy przykłady nie tylko ze świata, ale przede wszystkim nasze, polskie marki, które osiągnęły sukces. Sprawdzimy, dlaczego. A przede wszystkim, dlaczego niektóre zniknęły, a zapowiadały się na wielkie. Gdzie był błąd ? Może właśnie w marketingu ? W komunikacji, która trafiała w próżnię ?
Jeśli chcesz zaistnieć na rynku konkurencyjnym, obowiązują Cię prawa marketingu, o tym przeczytasz w książce, na zajęciach dowiesz się, jakich błędów uniknąć, aby nie "wyrzucić połowy pieniędzy w błoto".
  • Czy masz markę ?
  • Jaki jest stosunek Twoich konsumentów do marki ?
  • Stwórz markę na miarę Apple albo Harley !
  • Jak tworzy się markę ?
  • Czy program lojalnościowy, czy punktowy ?
  • Może CRM, czyli zaangażuj się społecznie ?
  • Jakie efekty daje marketing - rozliczenie.
Prowadzący:

Dr Maciej Tesławski

Wiceprezes Zarządu ds. Marketingu US West, twórca pierwszego letterhouse w Polsce, w tym dla Reader's Digest. Współtwórca Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Współtwórca pierwotnej wersji Ustawy o Ochronie Danych Osobowych. Dyrektor Marketingu Bezpośredniego McCann Erickson, odpowiedzialny za projekt marketingu bezpośredniego i programu lojalnościowego dla UPS. Autor pomysłu restrukturyzacji McCann Communications, współtwórca McCann Relationship Marketing, gdzie współpracował z ekspertem marketingu relacji Stan'em Rapp. Następnie pracował w J.Walter Thompson, jako menedżer Klient Sernice, gdzie realizował projekty dla PKN Orlen i JT InternationalTobacco. Następnie twórca działu strategii w agencji Grey. W czasie swojej pracy w agencjach realizował programy dla m.in.: Ernst & Young, Schneider Electric Polska, Goodyear Dunlop Tires Polska, Hasbro Poland, Vision Express, Tchibo, General Motors, Porozumienie Rozgłośni (PR I, Radio Zet, RMF FM), PKN Orlen S.A., Telekomunikacja Polska S.A. Założył Szkołę Strategii Marki oraz Marketing Communication Academy, gdzie działa do dnia dzisiejszego. Autor publikacji w magazynach m.in.: Biznes Śląski, Media i Marketing Polska, Impact, Modern Marketing, Marketing w praktyce, Marketing Serwis, Businessman Magazine, Polityka, Businessweek.
Wielkość grupy: Zajęcia odbędą się w grupie do 20 osób. O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.
Harmonogram:
9:00-10:30 Szkolenie
10:30 - 10:45 Przerwa kawowa
10:45 - 12:30 Szkolenie
12:30 - 13:15 Przerwa obiadowa
13:15 - 14:45 Szkolenie
14:45 - 15:00 Przerwa kawowa
15:00 - 16:15 Szkolenie
Kontakt: Aby uzyskać więcej informacji o warsztacie prosimy o kontakt z biurem:
  • Łódź - tel.042 235 13 37 - p. Anna Rusek-Krzemień
  • Katowice - tel.032 781 52 19 - p. Barbara Wasilewska
  • Bydgoszcz - tel.509 966 486 - p. Aleksandra Muller
  • biuro@prospero.com.pl
Zgłoszenie: Zamów Kartę Zgłoszeniową

Pełna rezerwacja na warsztat «ABC marketingu» dr Macieja Tesławskiego następuje po odesłaniu do nas wypełnionego i podpisanych formularzy, faksem lub pocztą elektorniczną.