Strona główna / Wydarzenia / Warsztaty «ABC marketingu» dr Macieja Tesławskiego
Warsztaty: | «ABC marketingu» dr Macieja Tesławskiego | ||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kategoria: | Marketing | ||||||||||||||
Miejsce: | Łódź, ul. Kosynierów Gdyńskich 8 «Hotel Ambasador» | ||||||||||||||
Termin: | 28 listopada2009 | ||||||||||||||
Metodyka: |
Zajęcia w formie interaktywnych warsztatów:
Zapewniamy praktyczne rozwiązania dla Twojego biznesu |
||||||||||||||
Inwestycja: | 500 zł Co zawiera cena:[ ] PROSPERO służy pomocą przy rezerwacji noclegu lub zamówieniu wyżywienia na miejscu szkolenia, w hotelu |
||||||||||||||
Cele: | Warsztat pozwala na znalezienie inspiracji do własnych działań marketingowych. Tematy spotkań zawsze odnoszą się do aktualnych problemów marketerów | ||||||||||||||
Program: | Seminarium pokaże jak można, bo można, naprawdę stworzyć wielką markę
w "garażu". Nie umniejszając naszym biznesmenom, często marki są tworzone
po stworzeniu produktu, a kolejność powinna być odwrotna. Pokażemy przykłady nie tylko ze świata, ale przede wszystkim nasze, polskie marki, które osiągnęły sukces. Sprawdzimy, dlaczego. A przede wszystkim, dlaczego niektóre zniknęły, a zapowiadały się na wielkie. Gdzie był błąd ? Może właśnie w marketingu ? W komunikacji, która trafiała w próżnię ? Jeśli chcesz zaistnieć na rynku konkurencyjnym, obowiązują Cię prawa marketingu, o tym przeczytasz w książce, na zajęciach dowiesz się, jakich błędów uniknąć, aby nie "wyrzucić połowy pieniędzy w błoto".
|
||||||||||||||
Prowadzący: |
Dr Maciej TesławskiWiceprezes Zarządu ds. Marketingu US West, twórca pierwszego letterhouse w Polsce, w tym dla Reader's Digest. Współtwórca Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Współtwórca pierwotnej wersji Ustawy o Ochronie Danych Osobowych. Dyrektor Marketingu Bezpośredniego McCann Erickson, odpowiedzialny za projekt marketingu bezpośredniego i programu lojalnościowego dla UPS. Autor pomysłu restrukturyzacji McCann Communications, współtwórca McCann Relationship Marketing, gdzie współpracował z ekspertem marketingu relacji Stan'em Rapp. Następnie pracował w J.Walter Thompson, jako menedżer Klient Sernice, gdzie realizował projekty dla PKN Orlen i JT InternationalTobacco. Następnie twórca działu strategii w agencji Grey. W czasie swojej pracy w agencjach realizował programy dla m.in.: Ernst & Young, Schneider Electric Polska, Goodyear Dunlop Tires Polska, Hasbro Poland, Vision Express, Tchibo, General Motors, Porozumienie Rozgłośni (PR I, Radio Zet, RMF FM), PKN Orlen S.A., Telekomunikacja Polska S.A. Założył Szkołę Strategii Marki oraz Marketing Communication Academy, gdzie działa do dnia dzisiejszego. Autor publikacji w magazynach m.in.: Biznes Śląski, Media i Marketing Polska, Impact, Modern Marketing, Marketing w praktyce, Marketing Serwis, Businessman Magazine, Polityka, Businessweek. |
||||||||||||||
Wielkość grupy: | Zajęcia odbędą się w grupie do 20 osób. O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń. | ||||||||||||||
Harmonogram: |
|
||||||||||||||
Kontakt: | Aby uzyskać więcej informacji o warsztacie prosimy o kontakt z biurem:
|
||||||||||||||
Zgłoszenie: | Zamów Kartę Zgłoszeniową
Pełna rezerwacja na warsztat «ABC marketingu» dr Macieja Tesławskiego następuje po odesłaniu do nas wypełnionego i podpisanych formularzy, faksem lub pocztą elektorniczną. |
© Prospero Business Training 2009