Podniesienie sprawności funkcjonowania Urzędu - szkolenia i studia podyplomowe
Administracja samorządowa » Urząd Miejski w Gliwicach
Urząd Miejski w Gliwicach (Partner) wspólnie z firmą Prospero Business Training z Katowic (Beneficjent) przystąpił do realizacji Projektu «Profesjonalny Urząd - Kompetentny Urzędnik». Projekt jest przeprowadzany w ramach Priorytetu V Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 5.2 "Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej", Poddziałania 5.2.1 "Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej".
Projekt przewiduje:
- Szkolenia ogólne
- Szkolenia specjalistyczne
- Studia podyplomowe
- Wdrożenie systemu pomiaru i monitorowania satysfakcji klientów
- Usprawnienie opisu usług świadczonych w Urzędzie dostępnych w BIP oraz w BOI
Projekt jest realizowany od 1.06.2010 do 31.12.2011r.
Celem przedsięwzięcia jest:
- podniesienie sprawności funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Gliwicach w aspekcie realizowanych usług publicznych poprzez wdrożenie systemów i narzędzi wspomagających procedury,
- podniesienie kompetencji ok. 360 pracowników Urzędu w ramach szkoleń i studiów podyplomowych
Budżet projektu wynosi: 999 999,00 zł *
*- w tym wkład własny Urzędu to koszt wynagrodzeń pracowników, którzy będą skierowani do wzięcia udziału w szkoleniach w wysokości 123 440,00 zł.